כשהכל טוב, הכל טוב. אך מה קורה בעת שאתם מוצאים עצמכם מאוכזבים מהשירות שקיבלתם? שירותי האחזקה המוצעים כיום לבנייני משרדים ומגורים, אמורים למנף את איכות החיים שלכם. עם זאת, בעת שאתם בוחרים בחברה שאינה די מקצועית וכזו שלא עומדת בהבטחות שלה, אתם עלולים למצוא עצמכם מאוכזבים.
השאלה הגדולה היא לא למה בחרתם דווקא בחברה הזו, אלא מה תוכלו לעשות כעת בכדי לגרום לעצמכם להיות מרוצים. מאחר וישנם תקדימים שונים של נציגי ועד שלא היו מרוצים משירות החברה, ניתן לשקף בפניכם בבהירות מה תוכלו לעשות גם אתם:
ראשית, חשוב להבין מהי האכזבה. עבור ועד בית אחד אכזבה תהיה לובי שאינו נקי, ועבור קבוצת דיירים אחרת האכזבה תנבע בעקבות חוסר זמינות של מנהל האחזקה באירוע חירום. לכן, אפשר להגדיר את האכזבה כפער שנוצר בין הציפיות שהיו לכם משירות החברה, ובין השירות שקיבלתם בפועל. חברת אחזקות מבנים שמכבדת את עצמה, תעשה הכל בכדי לעמוד בציפיות שלכם, שלרוב אגב מתואמות מולכם מראש.
שיחת הבהרה עם מנהל האחזקה – הכרחית
אז חשוב לדעת כי להפסיק לעבוד מיידית עם החברה מאד לא כדאי. אחרי שערכתם בדיקות מקדימות, ביצעתם השוואת מחירים וקיבלתם החלטה – יהיה כדאי לתת לחברה צ'אנס נוסף. שיחת הבהרה עם מנהל האחזקה יכולה לשקף בפניכם מה גרם לכך שאתם חשים חוסר שביעות רצון. לעתים, הסיבה יכולה להיות כשל נקודתי בתקשורת או חוסר הבנה.
מהי הסיבה לחוסר שביעות הרצון שלכם?
לצד שיחת ההבהרה שלכם אל מול מנהל האחזקה, נסו להבין מהו הגורם לכך שאתם לא שבעי רצון, והאם מדובר על מקרה נקודתי או מגמה מדאיגה:
האם אתם מרוצים באופן כללי מרמת התחזוק והניקיון
האם אתם מרוצים מהזמינות והאדיבות של מנהל האחזקה
עד כמה ישנה חפיפה בין מה שהבטיחו לכם ובין מה שקורה בפועל
כל עוד הצלחתם להגיע אל העמק השווה, מצוין. עם זאת, במידה ואתם מרגישים כי הגעתם אל מבוי סתום, יהיה כדאי בהחלט לנסות ולבדוק מה עליכם לעשות כדי לסיים את ההתקשרות. במרבית המקרים, אתם חתומים אל מול החברה לפרק זמן של שנה, כך שחשוב לבדוק מה יהיו ההשלכות של יציאה מהחוזה טרם תחנת היציאה הראשונה. בסופו של דבר, מגיע לכם לקבל תמורה לכספכם וליהנות משביעות רצון מלאה.